Tid bara rusar iväg!

Tiden går fort när man försöker bli fin. Det tog så lång tid hos Lollo att jag fulständigt glömde bort att jag behövde jeans. Aja, jag får väll hitta ett par imorgon i stället. Annars så märkte jag inte någon sådär stor skillnad med mitt hår. Men Barbie håret försvann och parmanentade håret platt. Jag visste inte att man kunde göra det men nu har jag fått det. Det blev fint och det var nog tack vare att jag parmanentade håret  som det tog sådan tid. Men nu är jag i alla fall klar och nu ska det bli fredags mys här hemma!





Kommentarer
Postat av: Klara

Vad fint hår!

2009-06-05 @ 20:45:29
URL: http://klaralaa.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0