Ursäckta!

Hej på er!
Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag ska berätta varför. Igår efter middagen med tjejerna så hade vi fult upp med att planera olika saker. Som t.ex. att vi skulle sova i tält en natt. Men dock blev det inte så utan vi sov i ett ute-rum istället, i sovsäckar. Vi sov vid Elins hus ock det var super roligt! Vi frös inte, eller det gjorde dock jag. Fast bara om fötterna, haha. Och sedan på morgonen så fick vi frukost och hade pingis turnering. Men vi hade inte riktigt koll på vem som vann så vi säger att det blev lika!

Nu ska jag och Elin rusa iväg och möta Johanna, vi ses!

http://www.markiser.net/uterum.jpg


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0