Klumpiga pappa

Det tog oss 3½ timme för att riva halva stugan. Allt gick bra och vi rev och rev fast när vi skulle riva taket… gissa vem det är som trillar ner? Pappa så klart. Fast han hade tur för att det stod en våningsäng precis under han så han trillade pladask ner i sängen. Det såg ju lite roligt ut och han själv skrattade när hankom ner. Att man kan ha en sådan klumpig pappa!?

Efter skratt och sido så satte vi oss ner och tag en paus. Vi åt äppelmunkar och hade ”inte-slicka-sig-runt-munnen-tävling” den populära tävlingen när man äter sockrade munkar. Pappa vann dock för jag är usel på sådant. Att tävla inom mat är jag inte bra på så jag tog en magnum och åt istället.

Vi plockade också rabarber så nu ikväll ska vi baka rabarber paj, gott va?!

 




Hålet som pappa trillade igenom.....


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0