Salt vatten i näsan

Har fortfarande salt vatten i näsan efter alla dessa dopp i havet. Det var skönt men ändå inte så jätte varmt. Det har varigt varmare! Fast det är ju i mitten av juli som jag tycker vattnet är varmast och det är bara slutet av juni nu så jag tror att vattnet blir varmare då. Men tycker inte ni att detta har varigt en varm sommar hitintills? Det tycker jag men det är säker p.g.a. klimat förändringarna på jorden. Annars om några hundra år så kommer Sverige vara lika varmt som vid ekvatorn. Och nord & syd polen kommer ju vara borta, eller i alla fall isen där. Så tänk hör ni på klimatet och alla utsläpp så vi kan få en skön sommar!




Kommentarer
Postat av: Denise

Hej!

Vad ska du göra den här härliga lördagskvällen? :)

2009-06-27 @ 18:14:55
URL: http://friskey.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0