Danmark, here I come!

Har varigt och småhandlat lite nu in för morgondagen som ska bli spännande! Har köpt bl.a. pastasallad och lite smått och gott. Imorgon tar vi tidigt tåget från Ängelholmsstaionen upp till Helsingborg. Sedan så tar vi båten över till Helsingör. Hoppas bara på att vädret håller sig fint så man slipper gå och frysa i dyblöta kläder (om det nu regnar). Istället så kan man ju göra massor av roliga saker i solen. Gah, så fort jag tänker på det så längtar jag ännu mer! Jag måste gå och lägga mig tidigt idag så jag vaknar snabbare och sedan är man bara i Danmark, haha! Önskar att man kunde trolla fram tiden.

http://files.reseguiden.se/files/61/rg_785261_m600.jpg




Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0