Jag är ingen badkruka!

Hej på er!
Har kommit hem från den soliga stranden. Åkte dit med Nelly men på stranden så träffade vi också Isabell. Vi badade tilsammans alla tre och gissa vem som doppade sig först?! Jo, det var ju jag. Jag bästemde mig för att inte vara en badkruka och bara doppade mig. Inte så farligt och man frös ju inte alls efteråt. Eller jo, lite måste jag erkänna.

Efter att vi badat så solade vi. Vi åt också mackor som man brukade göra på dagis när det var utflykt. Fast nu var det inte utflykt. Utan nu var det en dag på stranden. Men i alla fall så köpte vi också glass. För vad är en stranddag utan glass?


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0