Citron-maräng paj på Expressen

Hej på er!

Har haft en trevlig för middag hittade 3 par skor för hela 800:-! Det är ju helt otroligt. Fast kan det vara bra kvalitet? Hmm....jo det hoppas jag på men 800 för 3 par skor är ju faktiskt inte mycket. Jag får ju allt vara mer försiktigt med mina skor så det inte går i sönder så lätt. Men i all fall så köpte jag skor (märkena kommer till bilder) och efter den lilla "sko-rundan" så åkte jag direkt till Expressen och tog en Citron Maräng paj och en god-färsk-pressad-apelsin-&-hallon juice. Och juicen smakade faktiskt färdig pressat. Så är det inta annars när jag köper en t.ex. Bravo där det står: färsk pressad apelsin juice.



Vagabond


Via Pavia


Duffy


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0