Lugna stunder

Hej på er igen!

Har haft en liten lugn stund för mig själv nu, har läst Gossipgirl (boken jag tipsade om igår) och än så länge så är den riktigt bra. Eftersom det är första boken i serien så ser jag fram imot att läsa de andra också. Men de andra böckerna som jag tipsade om, de tror jag nog att jag läser så snart som möjligt för de värkar ju riktigt bra. Jag har redan boken I taket lyser stjärnorna men nästa gång jag går till bokhandlen eller biblioteket så köper/lånar jag de. Och kanske de andra deckarna som jag tipsade om förra veckan. Det tycker nog jag att du också borde göra, men i så fall friviligt.





Kommentarer
Postat av: Melle

tack!:) jag har redan lagt till dig

2009-06-14 @ 15:15:14
URL: http://meellee.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0