Nu ska jag ut på shopping-runda

Hej på er!
Ska snart till Väla köpcenter med Ida. Jag fick en slant när jag fyllde år och de vill jag göra av med, men kanske inte allt. Jag är en sådan person som inte är bra på att "hantera" pengar. Jag kan liksom inte spara. Men om det nu blir några pengar över så sparar jag nog de. Det kan ju inte vara så svårt. Eller? Sparar ni till något.

Men det är ju klart, om det är något som jag värkligen vill ha och behöver så försöker jag ju i alla fall spara och de flesta gångerna gå det ju bra. Som när jag skulle köpa min egen cykel när jag var 6 år gammal. Då betalade jag halva priset. Bra va?




Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0