Extremt mycke glass!

Hej på er!
Nu har jag kommit hem från träning och shoppingtur. Fick dock inte tag i så mycket när jag var på Väla.Jag var inne på Gina och sökte efter någon topp fast eftersom jag har XS så är det svårt att hitta. Så det blev inga kläder men smink blev det(!) Guldskimmer och lösnaglar. Nu har jag fasnat för lösnaglar och köpte det en gång till. Fast denna gången blev det en kortare variant. Men jag köper inte lösnaglar för att jag gillar långa naglar utan att det är fint. Jag har tänkt på det där med "nagelfilning" eller vad det nu kallas men eftersom jag har tunna naglar så är det nog ingen idé.

Vi tog också glass på Väla. Ni vet kanske att jag älskar Tasty Houses glass. Om man beställer en summa med kulor till sin glass så får man liksom en till. Helt otroligt vad mycket glass man får!





Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0