Tisdag 2:a Juni

Hej på er!

Sitter och äter risifrutti i haremsbyxor och har bestämt att det inte blir någon strand dag. Jag tycker att det är för kallt och det blåser lite. Och just vid havet så kanske det blåser ännu mer. Det blir en stanna hemma eftermiddag idag, tror jag. Ska kanske träffa Johanna för att plugga eller så helt enkelt bara sitta i solen. Men jaja, i alla fall så måste jag idag upp till Maxi och handla mat. Ska nämligen på dansk undervisning imorgon. Vi (klassen) ska över Öresund, till grannlandet och "utforska" Danmark. Ska bli kul och spännande! Vi hörs om en liten stund!


Kommentarer
Postat av: Fanny

risifrutti är gott :)

2009-06-02 @ 18:00:51
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0