4 timmars slit

Har precis kommit hem från akuten och för er som undrar så har jag inte brytigt något.
Vi åkte till akuten kl 12.30. Vi satt och väntade i väntrummet för att komma in. Plötsligt blev jag hungirig så jag köpte ett Kex Choklad i en atomat. Jag brukar oftast inte köpa något i några automater för sist jag försökte gjöra de så fastnade min chokladboll.
 Efter två timmar fick vi komma in i vad ska man kalla de, sjukrummet. De sa;
- Doktorn kommer strax!
Men efter hela två timmar igen så kom doktorn. Men det värsta av allt var att han bara pratade i 10min & gav mig en grå manick som jag skulle sätta på knät.
Suck, 4 timmars slit för bara 10min & en grå manick.

                   


                   
                                      

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0