Blöt !!

Idag så var Jag, Ida & Nelly ute och gick i skogen. Vi gick ungefär 4 km men det var många goda skratt på vägen. Vi kom fram till en bäck. Vi gick över bäcken och så såg vi att den var igänn stoppad av något orange äkligt smuts. Vi försökte få bort smutset och PLASK ! så låg jag på alla fyra i den äkliga bäcken. Vad tusan skulle vi där och göra ! Nåja...Gjort är gjort.



           
                                       Här är vi på väg till tågrälsen.....


           
                                                       Ida

            

           
                                                           Nelly


           
                                              Ida på spåret


           
                                                Ida & Gabriella
                                                     Gabriella:
                                         - Shit nu kommer tåget


           
                                                        Bäcken.....


           
                                                               Vidioblogg!


          
                                     Nellys fina löshår ( gräs hår )


           
                                                 Blöt och smutsig !

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0