Earth Hour

Just det! Nu kom jag ju på att det är ju den där Earth Hour dagen idag. Man skulle släcka alla lampor och inte andvända någon el från kl 20.30 - 21.30. Men då missar ju jag Robinsson, halva i alla fall. Jag ska försöka släcka allt i lägenheten och kanske tv också. Tv:n kan ju i alla fall bara vara på till 21.00 och så släcker ju jag den sen. Då hjälper jag ju till i en havtimme åt minstånde. Det är ju bättre än inget, eller hur? I natt är det ju också sommartid så det gäller att inte glömma ställa tiden i morgon. Annars kanske hela dagen blir i full kaos om man inte hinner de man ska göra. Jag kanske inte är den personen som tar det här på fult alvar men jag ska ju göra så gott jag kan.

                                                       Ska du släcka ikväll?
                               
 
 

Kommentarer
Postat av: celia

vilken fin blogg du har :)

2009-03-29 @ 11:12:47
URL: http://celiaagustafsson.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0