Eftermiddagen på Expressen

Eftermiddagen på Espressen var rolig och mättande. Vi satt och diskuterade vi ett bord och åt Brownie & drack varm choklad. Efter de så gick vi en vända på stan och tittade på vårkläder. Tyvär så hitade jag inget för min smak så det blir dock inget vår-tips. Där imot så gick Jag & Nelly in på olika present förelag och tittade på olika presenter till henns släkt, för ugefär halva hennes släkt fyller år på samma dag (okej, kanske inte riktigt halva släkten men tre personer var det faktiskt).  Vi hittade också lite påsk pynt eller vad ska man säga, pynt var det inte precis med i alla fall saker till påsk.

           
                                            Ett fik på Expressen


           
                    Nelly hittade en miniatyr av en kinesisk sand-trädgård


           
                                                          Påsk....
           
           


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej , jag vet , men du ville bli illustrerad:S

2009-03-10 @ 22:08:05
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nej , jag vet , men du ville bli illustrerad:S

2009-03-10 @ 22:08:05
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0