Film eftermiddag

Har just kommit hem från film eftermiddagen hos Ida. Nelly, Ida & Jag satt och tittade på film. Vi försökte förs titta på Indiano Jones, med det visade sig att det var Andra Avenyn. Sedan hittade vi Bolt filmen på datan och värkade riktigt rolig att titta på. För er som kanske inte har sätt den så ska jag inte avslöja för mycket men i alla fall så var det en liten tjock hamster med i filmen som var jätte rolig när han guppade fram med lilla lilla, vad kan man kallade...boll, han satt i bollen och liksom guppade fram. Sedan så var det de där sårliga i slutet typ. Oh kan knapt tänka på det. Men det slutar lyckligt (i alla sina dagar)!

           


Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

hej hej! tänkte bara hälsa när jag var här och smög omkring! :D

2009-03-08 @ 19:40:19
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Fanny

Den är så bra :)

2009-03-08 @ 20:00:13
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0