Frågan med Svar

Vad tycker du om sjuka dagar ?
Svar: Jag gillar inte alls sjuka dagar. Det ända man kan göra är att sova, sova & sova. Det värsta av allt är nog att man är sjuk på en helg. Eller helg och helg det är ju bara fredag men ändå, man kan ju inte vara med kompisar imon för man är sjuk, men om man inte är sjuk så ska man ändå av vakta. Men det finns ju en fördel också, man behöver ju inte gå till skolan. För att jag ska bli frisk måste jag nog dricka mycket te och äta mycket proteinsaker som t.ex. grönsaker och frukt. Därför gjorde jag en smothie med jordgubsyoghurt, banan och müsli.

           
                                           2½ dl jordgubsyoghurt
                                                       ½ banan
                                                      ½ dl müsli  

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0