Framtidsskolan

Ska nu bäretta hur mötet med Framtidsskolan var igår.

Konferansen varade i en timme och var ur trist. Vi pratade bl.a. om; Att  ordet "schema" var det fulaste ordet på skolan. På skolan får man sitta och jobba i fotöljer, och man får inte några läxor heller.

Efter konferansen så fick vi gå runt och titta på det olika sakerna som fanns på skolan. Skolan liknade liksom inte en skola, det liknade ett slott. Alla skolarbetena var som på en vanlig skola, Hemkunskap, No, So, Engelska, Svenska, Matte m.m.
Det är inte ett självklart vall mellan Båstads tennis skola eller Framtidsskolan för liksom tennis är det ända jag vill men jag tror jag väljer Framtidsskolan ändå för det ligger så nära och finns många möjligheter. Men men, det är inte för än i 7:an!

             
                               fram, vi skapar lust att lära.


           
                             Ett av de fina arbetsrummen

Kommentarer
Postat av: Ida

Svårt sånt där att välja skola... Skönt om man slipepr läxor iaf! Men blir kanske längre dagar då?

2009-03-04 @ 21:52:37
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Carolina ;)

ska du börja på fram ? :o

jag går där ;) <3

2009-03-05 @ 18:10:23
URL: http://www.carolinasamuelsson.com

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0