Fredag 13:e Mars

Godmorgon!
Har aldrig tror på myten "Fredagen den 13:e" men just idag känns det som det har drabbat mig.
Vaknade idag vid 4 tiden (på morgonen) och hade fruktansvärt ont i huvet. Jag tog tempen och på tärmometern stog det 39.2. Hatar väkligen sjuka dagar med nysningar och att man bara vill ligga i sängen och dö. Nåja, om jag dricker varm te och äter en ordentlig frukost kanske de hjälper mig att hålla uppe humöret. Vädret ute ser ut att vara kalt och ruggigt för det är massor av snö ute och säkert 5cm djup också.


           
                                                   Dricka varm te


           
                                                     Titta på TV


           
                                                       Äta frukost


           
                     Det värkar vara mer snö idag än vad det var igår

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0