Fredag 27:e Mars

God eftermiddag allesammans!
Vaknade av solen som sken igenom mitt fönster. Hade också lite ont i magen men det fanns inte något att göra åt saken mer än att göra en ordentlig frukost. I skolan hade vi tuchpennekrig och det var inte så kul att få färg i huvudet. Jag åt soppa till lunch för det fanns inte så mycket att välja på. På idrotten så blev jag av med min ena strumpa. Se! Jag sa ju att det var onödigt med idrottsdagar.

Ska faktiskt gå till Nelly nu och det blir att jag sover hos henne tills imorgon. Vi ska ju självklart försöka titta på finalen i Lets Dance och se vem som vinner. Vem hejjar du på då? Jag får ju häller inte glömma att jag måste hämta min kamera idag.

                      
 
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0