Fredag 6:e Mars

Oj oj oj vilken eftermiddag !

Efter skolan när jag gick hem träffade jag en skolkamrat. Han var ute med sina hundar Ludde och Elvis.

- Hej Gabriella!
- Hej!....Ahhhh!


Så börgade hundarna hoppa på mej och jag blev livrädd. Jag brukar inte vara rädd för hundar som hoppar på mej men just den här gången var jag de. Konstiga Gabriella, det var ju bara små hundar!

När jag kom hem så hade jag fått post från framtidsskolan och, Yes! Jag börgar på Framtidsskolan i 6:an Yippie! Sveriges bästa skola, här kommer jag!
Skulle också åka iväg och köpa en micro för den gamla var rostig och trasig och till och med 4år gammal. Nåja, det va väll bara att åka då.


           
                                                   En filig frukost


            God morgon mamma
                                            God morgon mamma


           
                                        Våran skrothög ( micro )

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0