Gröna fingrar

Gud vad tråkigt! Jag skulle hämta min kamera idag men när jag kom in i affären (Expert) så var den inte där. Kameran var lagad och så men den var inte i affären inte ens i Ängelhom, den var i Halmstad. De i affären skulle ringa och höra med de i Halmstad om inte kameran hade kommit i morgon. Så vi får se om jag får kameran imrgon. Hoppas det i alla fall!

Men jag hade inte en sur min så länge utan jag gick in på "Blomster Landet" och letade pinséer till min tomma rabbat. Jag är värkligen en sådan tjej som har  riktigt gröna fingrar. Så liksom inga blommor, igen mig. Men om man ska köpa blommor så borde man ju köpa jord också och det gjorde jag. Jag köpte också en bucket tulpaner och 4 påskliljor. Så nu finns det inget mer och göra en att gå ut i rabbaten och börga plantera.

                      
 
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0