Igår kväll

Måste bara berätta lite om igår kväll. Det första jag fick göra när jag kom in i Nellys lägenhet var att vi fick sitta och pumpa upp en luftmadrass som jag skulle sova på. De tog evigheter hela 1 ½ timme. Förstår ni hur jobbigt det va?! Men i alla fall, efter vi hade blåst upp madrassen så åkte vi till ICA och köpte godis och läsk. För vad är en mysig fredag kväll utan läsk och godis? Nä just det, ingen mysig fredag med läsk och godis. Vi bestälde också pizza från närmaste pitzeria och satt och åt pizza de sista minuterna innan Lets Dance hade börgat.

När då Lets Dans hade börgat så satt vi där i vars ett hörn av soffan. Jag blev aldelles chockad när jag såg Laila Bagge dansa sin sista dans den var så fin som om hon dansat i hela sitt liv. Så det var synd att hon inte vann. Vi gick och la oss vi halv 12 tiden och jag somnade på ett naffs. Men sådant händer när man är trött, inte sant?

                      
                                              Nelly sitter och pumpar riktigt hårt


                      
                                                            Den blev större......
                 

                      
                                                                     större.......


                      
                                                        och så var den klar!


                      
                                                            Vi åt mycket pizza


                      
                                                       Och massor av godis
 
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0