Kawasaki

Har nu varigt och handlat skor och kan säga att jag är riktigt nöjd med valet den här gången. Det blev: Kawasaki Black/Rhiter High. Hade igentligen tänkt att köpe hel-svarta (Black High) men det blev rutit på toppen av kanten. Det fanns mycket att välja på så jag fick hjälp av en skodesigner som sa
- De där passar dej !
när jag äntligen hade tagit på dem. Så om jag ska ge dej ett råd:
-Så fort du går in i en affär där det säljer Kawasaki, köp dem!

           
                                                        Vad tycker ni nu då?

Kommentarer
Postat av: Göteborgsflikka

hej,och tack för kommentaren.

Jag kan illustrera dej , men det akn ta tid för att jag har andra att illustrea och skolan är i full gång.

Men skicka en bild så får du nog en innom några veckor.

2009-03-10 @ 07:36:18
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0