Lets Dance igen

Vem hejjar du på i Lets Dance? Eller du kanske inte tittar på det, då kan jag ge ett förslag på att du kan göra det idag kl:20.00 på TV4. Men om du tittar på det, tycker du det är bra? Jag hejjar i alla fall på Lalila Bagge. Trots det att hon visade baken i ett av programmen så är hon fortfarande med. Det är starkt gjort tycker jag. Men förra veckan så var det ju reportern Elisabett som fick lämna tävlingen. Tyvär så tyckte jag inte hon var så duktig på att dansa men hon lyckades trots allt hålla sig kvar. Men den som jag tycker ska åka ut nu är Sverges starkaste Magnus som jag inte tycker ska vara i närheten av dansgolvet.
Men komihåg att det är din röst som räknas! Men jag ska ju såklart rösta på Bagge.

Go Bagge !
  
                                       

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0