Ljust på kvällarna

Efter träningen kände jag att jag hade ont i halsen så jag var inte med på joggingturen. Men när vi väl skulle åka hem så var det väldigt ljust ute. Ja, det är ju klart det är ju mitten av mars så det kanske inte är så konstigt men att det har blivit så ljust så snabt det är det jag inte förstår. För förra veckan när vi skulle springa så var det mörkt, men efter en hel vecka senare så är det lika ljust som det är vid kl 3 tiden. Suck...Naturen är konstig ibland först blir det mörkt, sen blir det ljust. Nåja det börgar närma sig sommar eller vänta lite, våren har ju precis börgat. Gud vad tiden bara rusar iväg!

                     
                                Vist är det ljust för att bara vara kl 18.30?


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0