Lördag 28:e Mars

Hejsan allihop! Nu var det lördag och vaknade av solen i Nellys hus. Ja, jag flyttade in en natt hos min bästa vän för att mysa och kolla på Lets Dance finalen. Nu var det ju så att den starke "Tarsan", Magnus då tog hem den fina glasskon. Men det jag undrar e att farför är det en klacksko det ska ju vara en danssko för men. Fast det har nog inte någon så stor betydelse. Nåja, vi bakade Scones till frukost. De blev riktigt stora och härliga! Nej, men nu tjatar mamma. Måste iväg och städa.
Men jag lägger strax in en updatering från igår, det blir väll bra?

                      

                      

                      
                                                   Mmh.. Vist ser det gott ut!

 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0