Måndag 16:e Mars

Jäsp,! Godkväll.

Puh, skolan var så jobbig att jag somnade kl 16.00 och sov till kl 18.30. Det är därför jag inte har bloggat så mycket idag.
Skolan var som vanligt tråkigt men som tur var så hade vi inga Nationela prov, men dock ett matteprov.
Känner att dagen idag har varigt svår att lösa med så små problem, för det första så har jag hicka & och det kliar så fruktansvärt på ryggen. Jag somnade och när det ringde i telefonen trodde jag att det redan var tisdag.
Suck...Jag har nog vaknat på fel sida idag.

                      
                              Rörde ihop något, shoff shoff så var frukosten klar!

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0