Måndag 30:e Mars

30:e Mars idag och snart ny månad. Jag har sagt det innan och måste bara säga det igen, gud vad tiden går fort! Det känns precis som om nyårs afton var igår. Eller ja, i förgår i alla fall. Det är i alla fall en ny vecka med nya händelser. Men har inte stält in något på min händelseplan för utom att jag ska till docktorn imon på hälso kontroll. De ska väga mäta och allt sånt.

Solen sken ett bra tag idag men sedan kom det en skur och mina skor blev aldeles blöta och skitiga.
Jag behöver inte sitta och oroa mig för någon läxa tills imorgon för den gjorde jag facktiskt i skolan, duktigt va? Nä, men i alla fall så ska jag ta en kopp te nu innan träningen. Det blir nog hårt idag, hoppas jag. Ska också slänga i mig en glass nu när jag ändån håller på!

                      
  

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Vilken fin blogg du har =) Allt väl?

2009-03-30 @ 15:59:38
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gott med glass :)

2009-03-30 @ 16:49:36
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0