Måndag 9:e Mars

Hej allihop!
Äntligen en solig dag. Men skolan var tråkig (som vanligt) så det årkar jag inte berätta om. Men jag hade tänkt på det där med mina skor som jag köpte igår, och tänkte köpa ett par till för jag tyckte att jag var lite för snål med valet igår. Det blir nog att Jag & Nelly åker upp till Trampolin i stan och tittar på Kavasaki. Ska träna efter så jag får hem och blogga efter träningen.
Jo, jag måste bara säga att på Lördag så tittar ni i tidnigen (HD) på sidan "Planket" där hittar ni nog mej i ett hörn.
Hörs så länge !


           
                               Titta vad jag hittade i soffan i morse!


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0