Matz Skor

Nu är jag hemma från sko letandet i stan, fast vi letade inte så mycket måste jag erkänna. Vi åkte direkt till Matz Skor. Men därimot så fick vi leta länge i affären. Det var bara skor hit & skor dit, dyra & billiga, höga & låga. Men till sist så hittade jag ett par skor. Fast man kan säga att jag var lite snål med valet: Gniu Ven duri (har aldrig hört talas om det märket) & 399:-


           
                           Det regnde väldigt mycket när vi körde....


           
                                             Matz Skor, Ängelholm


           
           
           
                                                  Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Tilda

sv: åh, tack så mycket! :)

2009-03-08 @ 16:46:30
URL: http://tildasander.blogg.se/
Postat av: Anonym

fula

2009-03-08 @ 22:44:48

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0