Mot kameran !

Tjejträffen var trevlig och vi pratade mest om de där avsnittet vi såg i tidningen om att: Tre terminer kortare sommar lov. Den artiklen tyckte inte vi särskilt mycke om och det tror jag inte skolbarn i Sverige heller. Fick också reda på att min kamera är fixad och att jag ska hämta den på torsdag. Yippie! Och inte bara det, jag ska iväg och hämta sminket ikväll som jag bästelde från Yves Rocher. Ska snart nu kolla på den rätte för Rosing kl 20.00. Kika in hennes blogg här!
Denna dagen har värkligen gått bra för mig känns det som. Alting har liksom varigt perfäckt!

                          
                                                    Äter också glass nu gott gott!
 
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0