Oh nej !

Har nu precis tränat och klurat med min mobiltelefon litegrann. Nä, det gick tyvär inte att blogga från mobilen. Bilderna kom bara in på blogspot.se och där vill jag ju inte ha mina updateringar. Så jag får klura lite till på den saken. Ska kanske ner till tennis hallen igen och träna en timme till men det är bara ett kanske. Jag har ju inget imot att jag åker upp föra att spela en timme till men det är ju den frågan om jag årkar.

Men det där med blogga från mobilen så har jag också försökt att gå in på blogg.se hemsida från mobilen och logga in där men det går inte. Så fort jag försöker logga in så blir det bara ett fjasko ah, det händer inget liksom. Jag provade också att MMS in bilderna men det gick inte de häller, eller rättare sagt det tar så lång tid. Men har ni något bra sett att blogg från mobilen? Snälla, jag behöver hjälp!

                      
                             Men du kanske "mobilbloggar" ? Hur gör du då ?

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0