Onsdag 11:e Mars

Skolan idag var rätt så lung men ändå jobbig. Nationella prov & fet mat till lunch. Men på vår idrotts lektion så hade jag fruktansvärt ont i svanskotan (igen). Fick ett uppdrag från Ida att hitte en design på hennes Kawasaki som hon skulle köpa. Äntligen någon som bryr sej om vad man ger för skotips! Det blir bara ett kanske om jag ska träna idag men tror nog det för vi övar inte så mycket på kuller bytter och vålter på tennisen inte. Har precis gjort klart den långa Europa läxan vi fick, eller jag nästan i alla fall. Har bara ett häfte kvar. Det blir nog inte en jogging runda efter träningen det är noga bara hem och plugga mer.
Men vi hörs så länge!

            
                           


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0