Onsdag 4:e Mars

Idag vaknade man kl 06.30. Skulle upp tidigt och spela basketturnering på skolan.
Tog bussen från skolan 07.45 upp till Magnarps idrotshall och där startade turneringen.

Förlorade första matchen med 11-5 tror jag. Den andra matchen förlorade vi också fast då blev resultaten 11-9. Tredje matchen, ah den förlorade vi med men med hela 3-27. I hela turneringen kom vi 1:a fast på andra hållet altså sist.

Gör läxan nu här hemma och är jätte trött efter den långa dan i Magnarp, men det blir nog att jag ska träna i alla fall.


            
    Min kanske inte ser men på fling paketet i morse stog det; Mer än bara fibrer.
             Är inte det lite konstigt. För liksom vad är mer än bara fibrer.

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0