Robinson

Jag tittade på Robinson igår och det var jätte bra! Har värkligen längtat efter att de ska dra igång och helt plötsligt så bara kommer det fram i TV-aparaten. Från och med nu så ska jag följa programet så mycket jag kan. Vad tycker ni om programet då? Igår vann ju Lukas och jag trodde till och med att det var han som skulle vinna första tävlingen. Men jag tycker hon Bea som dödade en ödla var läskig. Jag skulle inte kunna döda en ödla bara sådär, usch! Men hon Anna som också var med, kika in hennes blogg här, hon tyckte att träsket stank. Men jag tror nog att de där träsket hade nog jag inte häller tyckt lucktat så gott. Nåja, vi får vell se vem som vinner !

                                                      

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0