Sjuk

Har nu sovigt en timme ungefär och mår jätte dåligt!
Lunchen var upfriskande och fick mej tänka på annat. Men efter lunchen var det bara att vila. Jag drack te och tittade på "Uggly Betty". Ringde sedan till Nelly frågade henne hur hon hade det i skolan. Jag skickade iväg pappa till ICA för att köpa chips, det är ju trots allt fredag och jag kan inte göra det för jag är sjuk. Satt sedan och drack massor av te, te te te. Det känns nästan som att jag inte gör något annat än att dricka te!

           
                                                Kyckling nudlar


           
                                             Te, te, te & mer te!

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0