Snö, igen!

Jag gick aldrig till Nelly och gjorde läxan, hon kom till mig. Men när vi väl skulle börga med våran läxa så märker vi att det börgade snöa. Snö? Nu, mitt i mars? Det är ju inte klokt att det har snöat 5gånger i Skåne detta året.
Ida kom till oss och vi bestämde oss för att gå en runda till ICA och köpa lite smått och gått till fiket.

Sitter nu här hemma och är väldigt besviken på vädret. Först när jag vaknar upp på morgonen är det en solig och härlig morgon men om man tittar ut nu så kan man tro att vi inte har haft sol i Skåne på flera år. Och imorgon kanske snön smälter och då blir det slask och äckligt. Nåja, man får vell hoppas och se!

           


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0