Söndag 15:e Mars

Godmorgon allihopa !

Tyckte ni melodifestivalen igår var bra. Jag tyckte där imot att en anna låt skulle vinna. Men dock var Malena bättre än Carolin af Ugglas med hännes gnällande Skrälla, skrälla (Snälla, snälla). Nä, för de som skulle vinna igår var ju Alcazar eller Molly S. Jag satt och hoppade den sista minuten i soffan. Det kändes som om jag var mer närvös än alla artisterna i green rum. När jurrin hade valt sina favoritlåtar så var ju Måns Selmerlöv högst upp och då trodde jag det var en klar vinnare. Men när då svenska folket hade röstat och Måns fick 89poäng eller vad det va så kände jag en sån ångest. Det var då jag var mer närvös än någonsin.

               Hur som helst, tillbaks till Malena Ernman. Go Malena! Vad tyckte ni?

                

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0