Söndag 1:e Mars

Schemat idag är blankt fram till efter lunch ungefär. Sen går jag till Ida och möjligtvis gör något kul. Trotts allt så är det ju Söndag, och vad kan man göra på en Söndag !? Om det kanske blir finare väder så kanske vi kan gå ut och gå.

Att handla på en Söndag är meningslöst. Det finns ju bara ett fåtal affärer som har öppet, och om de har öppet så stänger det nästan så fort det ha öppnat! Suck...Jag gillar värkligen inte Söndagar. Vist vist, det är ju ingen skoldag men affärerna kan ju vara stängda när man går i skolan så behöver inte man stänga affärerna på Söndagar. Synd att livet inte var så enkelt!

           
                                                Vill ha sol i Skåne !

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0