Söndag 29:e Mars

Godmorgon!

Vaknade vid 8 tiden idag och tyckte det var tidigt. Men igentligen så var det inte det kl var ju 9.00. Man skulle ju ställa tilbaka tiden också. De hade ju jag helt och hållet glömt bort. Se, jag sa ju att denna dagen bara blir en enda stor kaos. Man det rättar sig nog snart bara man vänger sig.
Jag satte fart med frukosten, och efter som jag inte har något specielt för mig idag så stekte jag bacon och ägg. En riktig Amerikansk frukost altså. Men jag ska snart iväg och hämta min kamera för jag har inte haft tid någon annan dag sen i fredags. Fast de är ju klart det är ju söndag så jag bör skynda mig för de flästa affärerna har ju inte öppet så länge, typ till två eller något sådan.

                      
 
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0