Söndag 8:e Mars

Godmorgon Allihopa !

Idag vaknade jag av det mörka trista vädret som bara putrade på fönster rutan. Jag vill värkligen att det ska bli sol i Skåne. Hela dena veckan har varit grå och mulen. Nåja, får hoppas att nästa vecka blir riktigt solig och skön, inte sant!?

Idag händer det nog inte så jätte mycket, ni vet ju säkert sen tidigare att på en Söndag finns det ingeting att göra mer än att bara sitta och ta de lungt men man kan ju blogga också och det är ju åtminstånde kul.
Melodifestivalen igår var inte så mycket att titta på för utom Sarah down Finer. Men det var ju bra att hon i alla fall tog hem finalplatsen. Men Caroline af Ugglas var en helt katastrof. Man tänker nästan när hon sjunger " Oh snälla snälla snälla sluta sjunga!". Nåja eftersom jag inte röstade så finns det inget att klaga på.

Vad tyckte ni om gårdagens Schlagerfestival ?

          
                                                  Mulen Söndag

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0