Te och måndag

Har precis tränat och tänkt på det där med måndagar. Jag har faktiskt kommit på att under en hel vecka så dricker jag mest te på måndagar. Jag vet inte varför. Men om jag då dricker te på måndagar så dricker jag te på morgonen, efter skolan, innan träning, efter träning och till kvällen. När jag tänker efter så är det mycket med te. Och sedan så kan jag inte låta bli att handla någon gång utan att köpa te. Jag är riktigt te galen. Men om det skulle va så att en man/kvinna kom fram till mig och fråga vilken dryck jag inte kunde leva utan så skulle jag svarat te. Det är liksom så mysigt att dricka te och blogga samtidigt. Man får liksom ork att skriva långa texter som nu t.ex. nu, nu sitter jag och dricker te. Tur bara att te inte är förbjudet för då skulle nog jag inte klarat mig! Men jag måste också bara tipsa er om mina tre te favoriter:
1, Yogi Tea Choco. Väldigt god med smak av choklad, kanel, mandel, kamomill, lakris, vanilj & ingefära. Många olika smaker i en enda liten te påse.
2, Lipton White Tea. Väligt söt och god med smak av rosenblad. Av alla Liptons smaker är det här den godaste.
3, Lipton Clear Green Tea Citrus. Lite cyrlig med smaken av Citron, Lime och Grape frukt. Också ett gott te från Lipton.

                      
                                              Nä, nu måste jag dricka mer te!

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Jo det är super här med! Ja visst är de snygga!! Vilken gillar du bäst?

2009-03-30 @ 19:24:31
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: karro

jag är likadan som du med ditt tee fast jag har alltid en vanilj latte i handen;)

2009-03-30 @ 20:10:59
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Fanny

svar: Jaa, jag älskar hennes klänning! :)

2009-03-30 @ 21:32:14
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0