Tisdag 17:e Mars

God eftermiddag!
Skolan som vanligt (tråkig). Fick också reda på att min bästa kompis Nelly också ska gå på Framtidskolan i 6:an. Jag blev överlycklig och råkade smälla till henne på läppen så hon fick fläskläpp. Vår fröken ble så klart lite bekymrad med det hjälper inte med sura miner här i världen. Vi hade Nationella prov och skulle skriva om någon dröm koja. Det blev inte världens bästa text men jag fick godkänt. Inte så mycket till lunch häller, mest potatismos. Men när skoldagen var slut så gav Sebastian mig en 10:a och så fick jag köpa något litet till fik på ICA.

                      
                   Sönder slitet dator-bord, borde nog köpa nytt så snart som möjligt.

Försökte få med min outfit idag i mobilen men det gick inte så bra. Väntar fortfarande på min kamera.

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0