Tisdag 24:e Mars

Hejsan!
Skolan idag var helt normal. Men vi startade dagen med ett Nationellt prov. Jag tycker att man ska sätta en lag på att man inte får ha prov inom den första timmen på morgonen. Det låter vell bra, eller? Men hur som hellst så åt jag knapt någe till lunch bara en potatis. Slutade 14.20 som vanligt och sedan så var det bara att traska hemmåt. Vädret var också konstigt idag. När jag vaknade i morse så var det snö. Ena sekunden snöade det och andra sekunden var det så varmt och soligt så det inte var sant. Jag har sagt det innan och säger det igen:
- Jag förstår mig inte på det skånska vädret !
Har nu också bestämt med några tjejkompisar att jag skulle träfa de nu. Men måste ju dock göra läxan först. Ses!

                     
 
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0