Tisdag 31:e Mars

Nu är det sista dagen i månaden. Jag var väldigt seg i more när jag skulle vakna trots att jag hade sovmorgon. Jag hade sovmorgon för jag tyckte inte det var nödvändigt att gå till skolan eftersom jag skulle till doktorn redan vid 9 tiden.
Annars gick läkar besöket bra och jag hade gått upp 2 kilo som jag skulle. Men det var det värsta efter läkarbesöket som jag var så hungrig så jag gick in till Statoil och tog en fruckost bulle och en flaska citrus juice. Skoldagen gick också bra. Och när jag kom hem gissa vad som låg på skrivbordet?! Jo, min kamera. Men det värsta var att mitt minnes kort var borta. Gud vad grymmt. De har gjort av med mitt minneskort. Men det går nog att lösa ska upp till Expert och höra om de har de där eller inte.

                     
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0