Torsdag 12:e Mars

Det blir ingen träning idag för det som hände igår med min svanskota. Ska till doktorn och kolla problemet på måndag. I skolan där imot var allt som vanligt förutom det "vanliga" slagsmålet mellan ett par killar. För det var en som slog vår fröken i magen och allt bara spårade ut. Åt korvstråganof till lunch och åt så mycket så jag fick ont i magen. Sitter nu och klurar på läxan fast förstår ingeting så jag går till Nelly så gör jag den hoss henne. Jag såg också att utanför Nellys lägenhet så höll det på att göra om något med taket så jag får vell vara lite försiktig när jag kommer så taket inte faller över mej.
Haha, hörs!

         
                    Hittade föresten en vår outfit på H&M

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0