Torsdag 26:e Mars

Nu är det torsdag igen och det betyder att det blir en extra hård träning idag. Ska nämligen spela match på lördag och då får ni holla tummarna. I skolan var det mästa helt galet  jämfört med de andra dagarna i skolan. En kille höll på att rita mig i huvudet så då fick man bara ge igen. Fast en han inte målat så mycket på mig så fick han alla färgerna i sitt huvud. Blå, grön gul ah m.m. Jag är ju riktigt bra på att ge igen! Men i alla fall så slutade vi extremt tidigt idag redan 14.35. Sitter nu hemma och pluggar och ska snart ta en sväng med hunden. Vi hörs!

                      
                                                                 fina Ivan
 
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0