Tvättar

Nä, nu har jag fått jobbet att vara Tvätt-Maja här hemma. Jag är värkligen inte bra på att tvätta kläder. Det ända jag vet är att man inte ska blanda svart tvätt med vit tvätt. Men alla dessa grader vet jag absolut inget om. Och inte hur ycket tvätt medel man ska ha häller. Därför har jag sån ångest nu om hur jag ska kunna klara det när jag flyttar hemifrån. Suck....Jag får vell komma på något sätt nu så att det blir enkelt.

                      

                        
                                       Jag står öga mot öga med min fiende
 

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Jo den är assnygg!! Gillar nog Record eller Stars&Clouds bäst själv!

2009-03-31 @ 16:06:06
URL: http://fanzo.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0