Onsdag 18:e Mars

Hej på er!

Har inte hunnit blogga under dagg för det har varigt så mycket med skolan på sista tiden. Tur att det snart är påsklov. Mötet på skolan idag gick fin fint och det var också då jag försökte rycka in med min dator och börga blogga man det gick inte. Fick för den delen inte ta kort heller (skuck..). Vi hade Nationella prov och det gick bra. Hade Franska lektion med Elin,
- Bonjure, Commen Ca va?
- Trés bien, Ca va?
Översatt till svenska:
- Hej, Hur mår du?
- Jätte bra, du då?

Gick sedan hem, och idag blir det så att jag fikar hemma. Ska snart träna så det blir nog att Josefin kör mig dit för våran bil e på lagning.

                      
                                                Mycket till ett hemafik   




Kommentarer
Postat av: sofia

Tycker du jag ska åka till USA ett år och spela basket?:)

2009-03-18 @ 17:24:06
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0